marți, 26 aprilie 2011

Debutul meu la capitolul make-up

Urmăresc de foarte mult timp bloguri personale de make-up ale unor fete extraordinare şi mă tentează şi pe mine aceste subiecte... Chiar dacă nu am aceeaşi vârstă ca acele domnişoare am încercat destule produse până acum... Drept urmare voi face în curând nişte reviewuri la nişte produse cum ar fi: toate produsele din gama Stop Acnee de la Gerovital Plant, mascara Lash Architect 4D de la L'oreal, batoanele corectoare de la Avon şi mascara Volum Express The Falsies de la Maybelline.

După cum am început să spun la început, urmăresc foarte multe bloguri despre make-up printre care şi blogul Fetei cu părul de foc
Observând că are un GIVEAWAY foate interesant mi-am propus să particip şi eu.
Ce poţi câştiga?!
Păi premiul I constă în Trusa machiaj, paleta de 88 de culori + Pensula E25 oferita de SIGMA, iar premiul II într-un set Vichy Essentielles.

Ca oricare concurs trebuie să fac ceva. Să răspund la o întrebare:La ce nu ai renunta in machiaj: fond de ten, gloss sau rimel?

Este o întrebare extrem de complicată... Pentru că mă confrund cu o problemă specifică vârstei mele, adică cu acnee nu aş renunţa la fond de ten. Chiar încă nu am încercat un fdt pot recunoaşte că în fiecare dimineaţă îmi acopăr coşurile (chiar dacă am un ten curat...nu am pustule de acelea pline cu secreţie sau roşii...nu, am câte un coşuleţ răzleţ care îmi stă pe creier atunci când îl văd). Al doilea lucru la care nu aş putea rezista este rimelul. Trebuie să recunosc că natura m-a înzestrat cu nişte gene lungi, dese şi curbate pe deasupra pe care le pun în evidenţa cu un rimel. Nu prea ies din casă fără rimel pe gene.

Dar ca să fie un răspuns mai scurt nu aş renunţa la rimel din cauza ca el a devenit un lucru de care nu ma pot desparti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu