marți, 19 aprilie 2011

...


La noapte ne certăm definitiv...

Te compar mereu cu tipul din film căruia i se luminează chipul când vorbeşte despre ea. Concluzia este exact invers. Ţie niciodată nu îţi strălucesc ochii atunci când vorbeşti despre mine. Cel puţin nu am observat eu.

Mă compar mereu cu tipa care fuge din casă atunci când se ceartă cu el. Aşa fac şi eu, doar că atunci când mă întorc te evit zile întregi simţind cum ochii tăi albaştri mă urmăresc până urc scările şi trântesc uşa de la cameră.

Dar mereu există un final fericit pentru noi...oricât de greu ar fi obstacolul reuşim să trecem peste el cu brio. Ţi-am zis odată că happy endurile nu există decât în filme, dar recunosc că am greşit...happy endurile există şi în iubirea noastră defectă.

să ne-mpăcăm fără motive mâine.

P.S.: Este primul meu post de genul acesta în 2011 după o pauză de mai bine de un an.

Un comentariu: