vineri, 29 aprilie 2011

Corectoare Avon

Bună, fetelor! Acesta este primul meu review a unor produse şi, dacă tot sunt dependentă de cafea, să fie 3 în 1. Sunt în căutarea unui baton corector extraordinar care să îmi ascundă imperfecţiunile specifice vârstei... Pănă acum am încercat doar cele ieftine de la Avon: cel de Color Trend şi cele două de la Ideal Shade, toate nuanţa fair. (Toate aceste produse sunt cumpărate de mine. Nu fac reclamă, îmi spun doar părerea)

Momentan folosesc batonul de la Ideal Shade. Nu e cine ştie ce...cel puţin pe mine nu mă încântă aşa de tare. Preţul este accesibil , 21 lei, însă cantitatea lui lasă de dorit, 1.7g. Este solid, nu foarte tare, însă nu acoperă decât după folosirea unei „mari cantităţi” pe un singur monstruleţ.

Am mai folosit şi cel de la Color Trend. Pe lângă faptul că ajunge undeva la 10 lei şi are 4,2 g, este bun. Eu una m-am împăcat cu el. Pentru că am vrut să fiu la cel mai bun liceu din oraş şi pe deasupra la profil mate-info acum suport consecinţele având nişte cearcăne imense. Batonul de la Color Trend mi le acoperă şi nu mi se mai vad la fel de pronunţate. Este un corector bun care ar merita o notă de 8,5.

Se spune că laşi pentru final ceea ce e mai bun, insă eu am lăsat ce e mai prost. Creionul corector Ideal Shade. Este cel mai rău produs cosmetic încercat de mine de la Avon (spun de mine pentru că mama are aproximativ 5 care îi displat de nu le-a folosit nici măcar de 3 ori). În primul rând are particule strălucitoare care se văd îngrozitor dacă încerci să acoperi un mostruleţ. În al doilea rând nu are putere de acoperire. Pentru o pată trebuie folosit foarte mult produs şi oricât aş încerca să estompez cu degetul se vede inestetic formându-se ca un fel de coajă neîntărită. Probabil că îl voi folosi ca pe un fard ceea ce înseamnă că îl voi folosi foarte rar.

Probabil că te întrebi „De ce se plânge şi nu-şi cumpără un fdt?”. Ei bine, nu mi-am cumpărat un fdt pentru că nu aş vrea să mai mă dau cu ceva în plus pe faţă...şi aşa mă dau cu cremă reglatoare de sebum şi pe fiecare cosş în parte cu Zineryt (ştiu că e prea tare pentru mine care am maxim 10 monştri pe faţă şi care nu sunt niste pustule mari, roşii sau nu mai ştiu cum, dar voi vorbi despre acesta într-o altă postare).

Iată şi ceea ce am găsit pe un site care vinde produse Avon:
Creion corrector Ideal Shade
-confera pielii stralucire si un aspect uniform
-adauga un plus de luminozitate si estompeaza imperfectiunile
Corector Ideal Shade
-formula cremosa ce se aplica usor
-acopera cearcanele
-acopera cearcanele
-potrivit pentru toate tipurile de ten


Voi cum vă ascundeţi imperfecţiunile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu