duminică, 15 mai 2011

Rujuri

Bună, fetelor! Nu am mai făcut de mult o postare şi am zis că e vremea măcar pentru una cu multe poze... Am primit săptămâna trecută nişte rujuri dela Dior, Versace, Clinique şi Louis Vuitton (nu ştiu dacă sunt sau nu originale, nu mă prea pricep să disting fakeurile). Eu am păstrat unul de la Dior şi de la Clinique. Restul le-am dat mamei, insă am făcut câteva swatchuri cu unele, nu cu toate.






După ce am dat o dată cu discheta îmbibată în demachiant nu s-au şters de tot însă cel de la Clinique are o rezistenţă incredibilă...deci după ce am dat o dată cu discheta a trebuit să apăs şi să frec de câteva ori să se şteargă...

Cel de la Malu Wilz este preferatul meu. Ce-i drept acesta mi l-am cumpărat singurică şi am dat în jur de 40 de lei pe el. Îşi face trecea foarte bine, însă încă mai caut acel ruj nude perfect. Câteodată îl combin cu baton corector şi iese o nuanţă superbă.

Voi ce rujuri nude folosiţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu