marți, 21 iunie 2011

Un val de GIVEAWAY-URI

A inceput vacanta, deci am timp sa hoinaresc pe fiecare blog in parte, sa ma uit la "postari mai vechi" si sa ma uit la filme impreuna cu persoanele pe care le iubesc. Nu am mai incercat nimic in ultima vreme (ceva spectaculos) si nu prea am ce sa postez pe net. In plus am inceput sa lucrez la un blog nou pe care sper sa incep sa scriu de saptamana viitoare. :x

Cum spuneam mai sus mai toata ziua stau pe aceste bloguri minunate si am dat peste o multime de giveaways delicioase si m'am hotarat sa ma inscriu si eu.

Yry organizeaza un giveaway cu o masca 3 in 1.
Data limita: 10 iulie.



Delia ne ofera 3 produse super :x: Trusa de farduri Pupa, rimel Lancome, fond de ten Mac. Data limita: 14. 08



Ionny's world ne ofera doua premii care constau in creme anticelulitice. Data limita 27 iunie.



Laura M. organizeaza primul ei giveaway si ne ofera cateva produse Balea si niste accesorii. Data limita: 30 iunie.



Mad@ ne ofera Travel Kit Naughty in Black de la Sigma + Duo Fibre - F50. Data limita:10 iulie



Roxie ne ofera un Travel kit de la Sigma. Data limita: 11 iulie.



Iulia C (care ne'a invatat cu giveawayuri minunate) organizeaza 2 givewayuri:unul este cu Face Kitul 2 de la Elemental Esthetics, iar celalalt cu 12 produse superbe oferite de Makeup Atelier Romania. Datele limita sunt 24, respectiv 30 iunie.





Adaugat pe 22 iunie

Am descoperit recent blogul Iuliei, o domnisoara foarte draguta care ne'a pregatit un giveaway foarte foarte foarte tentant: 2 oje Alix Avien crackle şi 2 oje Flormar Grafitti. Si ne lasa pe noi sa ne alegem din culoriile : alb , roz, albastru , negru de la Alix Avien si orange , galben, verde,negru , rosu si mov de la Flormar. Data limita: 4 iulie.

Ana Make-up ne ofera doua premii (deci vor fi doua castigatoare): o paleta de farduri 120 Colors Rainbow Seven de la Fraulein38 si o paleta de rujuri/gloss-uri 66 Colours Kisses in the Wonderland tot marca Fraulein38. Data limita:10 iulie





Gya organizeaza un giveaway cu ocazia zilei ei de nastere. {Iti doresc sa fii sanatoasa, fericita si sa ti se implineasca toate dorintele!} Premiul este 88 Color Warm Neutral Eyeshadow Palette! Data limita: 30 iunie.



Valentina Bucur ne ofera o pensula E 25 de la Sigma. E asa de draguta!>:D<(si pensula si ea :D). Data limita: 9 iulie.

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru inscriere:* follow you too:*>:D<.
    Dragut blog:x...te mai astept si pe la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere