duminică, 12 iunie 2011

Mascara L'Oreal Cil Architecte 4D

Nu stiu ce se intampla cu timpul acesta! Trece asa de repede! Si exact in ultimele saptamani de scoala toti profesorii vor cate ceva de la tine: o fotografie pentru revista, poate si un articol "ca tot e sfarsit scolii", un proiect la biologie, altul la romana si sa dai si un test la matematica pentru a 7a nota.

Din aceasta cauza nu am mai postat pe blog. Astazi voi face o scurta postare cu mai multe poze, dar promit ca in vacanta sa scriu muuult! Abia astept!:*

V'ati dat seama dupa titlu despre ce e vorba, nu? Da, mi-am cumparat si eu rimelul minune de la L'Oreal din B&B, la pretul de 63 de lei. Pot spune ca mi-am placut, insa eu tot il caut pe acela perfect care nu iti lipeste genele, chiar iti le da aspect de gene false si le face negre, negre, negre! Imi pare rau ca nu am o poza cu genele mele fara mascara insa promit ca voi pune! Acum va las cu niste poze care nu sunt deloc clare pentru ca mi s'a stricat aparatul si sunt facut cu telefonul...sunt cateva forografii de aproape si unele cu mine in care purtam aceasta mascara pe gene. Apropo, prima fotografie este cea oficiala a firmei.













Ca o concluzie pot spune ca mi'a placut si ca as putea sa o cumpar din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu